Zamówienie zostało podzielone na cztery części dotyczące różnych jednostek organizacyjnych uczelni. O każdą z nich można się ubiegać oddzielnie, wpłacając od 100 zł do 2000 zł wadium (łącznie 4,6 tys. zł). Czas dostawy jest różny dla poszczególnych części i wynosi 21-40 dni. By ubiegać się o najmniejszą część kontraktu, trzeba udowodnić dostarczenie i montaż w trzech ostatnich latach mebli o wartości 4 tys. zł. Dla innych części progi te wynoszą 30, 80 i 100 tys. zł. W zależności od części kontraktu należy też udowodnić posiadanie gotówki lub zdolności kredytowej wysokości 4-70 tys. zł. W dwóch z czterech części zamówienia 30 proc. punktów za ocenę oferty będzie można otrzymać za jakość mebli. Dlatego zainteresowani kontraktem są zobowiązani dostarczyć zmontowane meble na prezentację w akademiku Jowita, najpóźniej w dniu składania ofert.
WAŻNA DATA
11.03
Tego dnia o godz. 11 mija termin składania ofert. Ich otwarcie nastąpi w południe.
Kontakt:
Aleksandra Siemińska-Lińska tel.: 61-829 43 05 e-mail: aleksandra.sieminska@ amu.edu.pl