Dotacje dla firm na TIK

opublikowano: 20-07-2021, 20:00

Przedsiębiorstwa z Opolszczyzny dostaną granty na nowinki teleinformatyczne.

Granty z poddziałania 2.1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego („Wsparcie TIK w przedsiębiorstwach”) cieszą się sporym zainteresowaniem wśród MŚP. W rozstrzygniętym właśnie konkursie Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki (OCRG) przyznało 12 spółkom dofinansowanie na łączną kwotę ok. 2,6 mln zł.

Beneficjenci przeznaczą wsparcie m.in. na projekty dotyczące systemów zarządzania pracownikami w firmach, automatyzacji sprzedaży i rozliczeń z klientami. Dotacje sfinansują też zakup licencji, sprzętu komputerowego, oprogramowania i technologii chmury obliczeniowej.

– To idealny nabór dotacyjny na czas pandemii. Wymusiła ona na wielu przedsiębiorcach przeniesienie procesów biznesowych do wirtualnej przestrzeni. Unijne wsparcie pomoże im wdrożyć w firmach rozwiązania informatyczne – mówi Szymon Ogłaza, członek zarządu woj. opolskiego.

Dofinansowane technologie mają być pomocne w optymalizacji i automatyzacji najważniejszych procesów biznesowych w firmach. Będą dotyczyły m.in. marketingu, sprzedaży, produkcji, prawa, księgowości i finansów.

O dotacje mogły ubiegać się mikro, małe i średnie firmy z woj. opolskiego. Wnioski o dofinansowanie złożyło w sumie 56 przedsiębiorców. Firmy dostaną granty w wysokości od 50 tys. do 300 tys. zł.

OCRG przeprowadziło już cztery nabory z dotacjami na technologie teleinformatyczne. W pierwszym konkursie wsparło 47 firm, w drugim 45, a w trzecim 62.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane