DPD wyposaża kurierów w terminale płatnicze

Rachunek za przesyłkę kurierską płatną przy odbiorze będzie można uregulować kartą płatniczą – na takie udogodnienie zdecydowała się firma DPD Polska.

Klienci, którzy zrealizowali zakupy w sklepie internetowym i wybrali opcję opłaty za pobraniem, będą mogli uregulować należność za pomocą karty płatniczej. Na wprowadzenie takiej formuły zdecydowała się DPD Polska. Firma wyposażyła wszystkich swoich kurierów w terminale płatnicze.

Zobacz więcej

DPD Polska zakończyła wdrożenie projektu umożliwiającego regulowanie należności kartą za przesyłki płatne przy odbiorze. ARC

Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska, wyjaśnia, że pilotaż usługi prowadzony był od listopada 2016 r. w warszawskich oddziałach spółki. Przyniósł oczekiwane rezultaty, bezgotówkowy model płatności został tym samym udostępniony dla klientów w całym kraju. 

- Od teraz każdy odbiorca przesyłki ze sklepu internetowego będącego klientem DPD z uaktywnioną usługą płatności kartą za pobranie będzie mógł w ten sposób uregulować swoją należność – dodaje.

Zmiany zostały wdrożone w odpowiedzi na preferencje konsumentów – wielu z nich decyduje się na opłatę za towar dopiero przy jego odbiorze, z drugiej strony coraz chętniej używa się kart płatniczych. Transakcje bezgotówkowe przekładają się na bezpieczeństwo samych kurierów i ułatwiają transfer pieniędzy z pobrań na konta sklepów internetowych. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / / DPD wyposaża kurierów w terminale płatnicze