Drogą rozwoju można zajść daleko

opublikowano: 29-12-2014, 00:00

Warszawska firma Decco - pierwsze miejsce w rankingu ogólnopolskim

Skuteczne zarządzanie i ciągłe udoskonalanie produktów pozwalają osiągać dobrą pozycję na rynku.

Firma Decco produkuje stolarkę okienną od 1998 r. Od tego czasu dostarcza profile przygotowywane zgodnie z wymaganiami konkretnych rynków europejskich.

Zakład produkcyjny spółki znajduje się w Suwalskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Przed opuszczeniem fabryki profile przechodzą tam kontrolę jakości.

Te, które nie spełniają kryteriów normy PN-EN 12608, nie są dopuszczane do sprzedaży. Gotowy towar z Suwałk wędruje do kontrahentów Decco, a dostawy nadzoruje komputerowy system logistyczny. Decco ma w ofercie profile cztero- i sześciokomorowe, ale pracuje nad nowymi produktami, współpracując z różnymi instytucjami badawczymi. To pozwala firmie dostosować się do wymagań klientów, którzy coraz większy nacisk kładą na energooszczędność okien i drzwi.

Dzięki temu produkty Decco są obecne w 18 europejskich krajach, także na wschodzie. Na Ukrainę trafia 15 proc. produkcji firmy i tym wynikom nie przeszkodził konflikt rosyjsko-ukraiński.

Chociaż firma regularnie zwiększa zasięg, równie ważny jest dla niej rynek polski — do krajowych producentów trafia połowa produktów Decco. Firma planuje dalsze rozwijanie swojej sieci dystrybucji m.in. we Francji.

STRATEGIA:

Rozwój oferty, nacisk na jakość profili i ścisła współpraca z polskimi i zagranicznymi kontrahentami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rafał Fabisiak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu