Drukarki reklamują się w Internecie

Karol Wieczorek
opublikowano: 24-05-1999, 00:00

Drukarki reklamują się w InternecieSieć pomaga kreować wizerunek produktuOGLĄDAJĄ W PRACY: Statystyki dotyczące oglądalności naszej strony mówią, iż najwięcej wejść odbywa się w dniach roboczych. W godzinach pracy odwiedza nas 83 proc. osób. Pozostałe 17 proc. załadowań odbywa się w dniach wolnych od pracy — mówi Sebastian Hampel, dyrektor generalny Canon Polska.fot. JLFirmy produkujące sprzęt drukujący coraz chętniej promują swoje strony internetowe. Dostawcy posiadający doświadczenie w tej dziedzinie wyciągnęli wnioski z analiz oglądalności. Reklama na stronach WWW okazuje się tańsza,...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Drukarki reklamują się w Internecie