Dzieci największym problemem McDonald's

opublikowano: 01-04-2015, 15:09

Złote łuki kolorowego opakowania Happy Meal z plastikową zabawką w środku od lat były niezawodnym wabikiem przyciągającym tłumy dzieci do największej na świecie sieci fast food. Taktyka wychowywania klientów zapewniła McDonald's pokolenia wiernych fanów.

Dla amerykańskiej sieciówki nadeszły jednak ciężkie czasy. Okazuje się bowiem, że najmłodsi Amerykanie nie jedzą już tak często w restauracjach typu fast food i jednocześnie spada liczba urodzeń.

Jak wynika z najnowszego badania opublikowanego przez Journal of the American Medical Association, w 2003 r. blisko 39 proc. dzieci w Stanach Zjednoczonych każdego dnia jadło tzw. szybkie jedzenie. Do roku 2010 ich liczba spadła do mniej niż 33 proc.

Również liczba narodzin nie wieści nic dobrego dla przyszłości koncernu – w latach 2007-2013 liczba narodzin spadła o 9 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica, businessinsider.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu