E-handel kwitnie i bez lockdownu

W bardzo wielu dziedzinach gospodarki ludzie zadają sobie pytanie, czy znaczące zmiany w zachowaniach klientów są zjawiskiem trwałym, czy przejściowym. Niektóre firmy, na przykład restauratorzy, kiniarze czy hotelarze, zadają to pytanie z obawami. Inne, jak producenci mebli i farb, firmy logistyczne czy e-commerce - z nadziejami.

Na tej ostatniej dziedzinie chciałbym dziś się skupić. Najnowsze dane pokazują bowiem, że mimo pełnego otwarcia sklepów w Europie aktywność konsumentów w Internecie jest wciąż bardzo wysoka, dużo wyższa niż implikowały trendy sprzed 2020 roku.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ