E.ON zapłaci 5 mln funtów kary. Chodzi o błędy w obsłudze klienta

Alicja Skiba
opublikowano: 2023-06-14 16:19

Brytyjski dostawca energii E.ON Next zapłaci 5 mln funtów za słabą obsługę klienta. Firma jest zobowiązana do poprawy swoich standardów - przekazał w środę Bloomberg.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja
Ina Fassbender / Reuters / Forum

Brytyjski regulator energetyczny Ofgem zidentyfikował “poważne niedociągnięcia” w działaniu firmy w związku ze zbyt długim czasem oczekiwania na połączenie i dużą liczbą odrzuconych połączeń. Poszkodowanych zostało potencjalnie ponad 500 tys. klientów.

“Poziomy usług, które odkryliśmy w E.ON Next w czasie kontroli były nie do przyjęcia. Jako regulator rynku energii chcemy chronić konsumentów energii a ta akcja służy jako przypomnienie wszystkim dostawcą, że muszą zapewnić swoim klientom możliwość szybkiego i łatwego kontaktu, kiedy tego potrzebują” - przekazał Ofgem.

“To jest szczególnie ważne w czasach niestabilnych cen energii, kiedy wiele gospodarstw domowych boryka się z rachunkami” - dodano.