E-spożywczaki walczą o Warszawę

Supermarket internetowy Frisco kończy rozmowy z funduszem private equity. Inwestor ma pomóc w podboju Warszawy

300 mln zł — tyle może być wart rynek internetowych sklepów spożywczych. Ze sprzedaży kiełbasy, jajek i innych przysmaków przez sieć żyje m.in. Frisco.pl, największy e-supermarket w Warszawie. Prowadząca go spółka właśnie kończy rozmowy z inwestorem finansowym. — To nie jest najlepszy czas na szukanie pieniędzy na giełdzie. Dlatego w najbliższych dniach dopniemy transakcję z jednym z funduszy private equity — mówi Marcin Mierzwiński, partner w Paan Capital, udziałowcu Frisco. Jak twierdzi, dotychczasowy właściciel e-sklepu, grupa Sobiesława Zasady, pozostanie...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / E-spożywczaki walczą o Warszawę