EAkces wprowadza na rynek nowy projekt

Maria Czudowska
26-04-2002, 00:00

Pięćdziesiąt polskich firm bierze udział w programie korzyści pracowniczych, organizowanym przez firmę EAkces. Program polega na wykupieniu serwisu przez pracodawcę, co daje pracownikom możliwość otrzymania ofert produktów finansowych na korzystnych warunkach. Są to kredyty mieszkaniowe i samochodowe, konta, depozyty i rabaty. Umowę na wyłączność podpisały z firmą EAkces: Bank Przemysłowo-Handlowy PBK, Bank Zachodni WBK, Bank Hipoteczny, Fortis Bank i mBank. Oferta ma być wzbogacona o ubezpieczenia, fundusze emerytalne i usługi medyczne. EAkces zapewnia, że indywidualne doradztwo finansowe po wykupieniu serwisu jest bezpłatne. Całkowity koszt usługi ponosi pracodawca. Cena abonamentu rocznego dla firmy zatrudniającej 1 tys. osób to 17 zł od pracownika. Wśród klientów serwisu EAkces są m.in.: Abbott Laboratories, Accenture, Cisco Systems, Colgate-Palmolive, Silver Screen Cinemas i Sun Microsystems. Tego typu programy korzyści pracowniczych, dotychczas nieznane w Polsce, są popularne w USA.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Maria Czudowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Prawo / EAkces wprowadza na rynek nowy projekt