Ekspansja tureckiej marki

Firma odzieżowa LC Waikiki wynajęła 930 mkw. powierzchni w stołecznym centrum handlowym Atrium Reduta.

Otwarcie sklepu miało miejsce 15 czerwca tego roku. W negocjacjach i przygotowaniu długoterminowej strategiinajmu LC Waikiki reprezentowali eksperci firmy JLL, wyłącznego agenta ds ekspansji tej marki w Polsce. Marka LC Waikiki jest obecna w Warszawie i we Wrocławiu, a salon w Atrium Reduta będzie jej czwartym sklepem w naszym kraju.

Położone przy Alejach Jerozolimskich centrum handlowe oferuje ponad 27 tys. mkw. powierzchni, na której działa prawie 140 sklepów i punktów usługowych.

— LC Waikiki uzupełni zróżnicowany portfel najemców Atrium Reduta, kierując ofertę do klientów, którzy poszukują dobrego jakościowo asortymentu w przystępnej cenie — twierdzi Dagmara Filipiak, dyrektor, dział reprezentacji najemcy, JLL.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Ekspansja tureckiej marki