Elektrim radzi sobie na polu publikatorów

Tomasz Siemieniec
30-06-1999, 00:00

Elektrim radzi sobie na polu publikatorówWszystko wskazuje na to, że po tym, jak za sterami Elektrimu zasiadła Barbara Lundberg, polski konglomerat o wiele sprawniej porusza się na polu public relations. Nie oznacza to wcale, że poprzednicy prezes Lundberg w ogóle nie zwracali uwagi na ten bardzo pomocny w kierowaniu firmą element. Jest jednak kilka przykładów, które dobitnie świadczą o tym, że w ciągu ostatnich dwóch, trzech miesięcy Elektrim wiele zyskał na sprawnym manipulowaniu mediami i opinią publiczną, choć oficjalnie wcale...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Elektrim radzi sobie na polu publikatorów