Ememesy pną się w górę

opublikowano: 21-07-2014, 00:00

Przeciętny Polak wysyła rocznie 1014 esemesów i tylko 12 ememesów — ale to te drugie zyskują na popularności.

Zgodnie z danymi Urzędu Komunikacji Elektronicznej, polscy użytkownicy telefonów komórkowych wysłali w ubiegłym roku łącznie 445 mln wiadomości obrazkowych, czyli prawie dwa razy więcej niż w 2009 r.

Eksperci twierdzą, że mimo mody na bardziej zaawansowane technologie mobilne ememesy mogą nadal zyskiwać, m.in. dzięki wykorzystaniu ich w marketingu.

— To bardzo efektywny i prosty kanał komunikacji. Dzięki opcji rozbudowanej treści można wysyłać w ten sposób regulaminy, umowy, zasady promocji i oferty — uważa Artur Sadowski, szef Platformy SerwerSMS.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu