eSky przechodzi na tryb hybrydowy

opublikowano: 24-03-2021, 20:00

Internetowe biuro podróży na stałe da pracownikom dowolność w wyborze, czy chcą działać z biura, czy zdalnie.

Rok temu wszystkie firmy, które mogły, przeszły na pracę online. Niektóre działają tak do tej pory. eSky.pl, polska spółka zajmująca się sprzedażą przez internet biletów lotniczych, miejsc hotelowych czy ubezpieczeń, już na zawsze dała pracownikom wybór co do trybu pracy.

- Praca zdalna w trakcie pandemii pokazała, że efektywność naszych pracowników nie spadła, tylko wzrosła. Wprowadzenie hybrydowego modelu pracy jest dla nas naturalnym krokiem w kierunku dostosowania się do sytuacji rynkowej, a zarazem wyjściem naprzeciw oczekiwaniom pracowników. Nie chcemy ich ograniczać, dlatego mogą wykonywać obowiązki z dowolnego miejsca – z domu, w jednym z biur lub z dowolnego miejsca na świecie. Ważne, aby każdy miał komfortowe warunki pracy – mówi Łukasz Habaj, prezes eSky.pl, w którym od wiosny ubiegłego roku jedynie 10 proc. osób wróciło do biura.

Od marca spółka wprowadziła zmiany w centrali w Katowicach, gdzie zmniejszy powierzchnię biurową, i oddziale w Warszawie. W najbliższych miesiącach zamierza to zrobić w filiach w Bułgarii i Rumunii.

Pracownicy nie muszą z góry określać formy pracy. Ci, którzy zamierzają pracować w biurze, mogą zarezerwować biurko na stałe lub na określone dni w specjalnej aplikacji.

Internetowe biuro podróży zmniejszyło przez ostatni rok zatrudnienie. Po pierwszej fali pandemii zredukowało 94 miejsca pracy. Latem, gdy sytuacja w turystyce się poprawiła, zatrudniło 33 osoby. W styczniu firma znowu zwolniła 65 osób. Obecnie ma 700 pracowników, w tym 525 w Polsce.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane