Etyka, profesjonalizm, globalne standardy

MK
opublikowano: 13-06-2008, 00:00

Aby powierzyć niejawne informacje o firmie, trzeba mieć pełne zaufanie do specjalisty PR.

Aby powierzyć niejawne informacje o firmie, trzeba mieć pełne zaufanie do specjalisty PR.

Utrzymywanie wewnętrznej komórki public relations jest nader kosztowne. Dlatego pracodawcy coraz częściej decydują się na outsourcing tego typu usług. Oferują je już nie tylko agencje, ale ostatnio nawet butiki PR. Jednym z nich jest warszawska firma Talking Heads, która obsługuje koncerny Electro World (grupa DSGi) i Franklin Templeton Investments.

— Aby sprostać wymaganiom klientów, musimy spełniać światowe standardy komunikacji i współtworzyć międzynarodowe strategie. Bez wysokich kompetencji nie można tego osiągnąć — podkreśla Artur Adamowicz, partner w Talking Heads.

Zewnętrzny PR, oferowany przez tego rodzaju butiki, to dla firmy wydatek rzędu 20 tys. zł miesięcznie. Artur Adamowicz zapewnia, że standardem butików PR jest to, że nie obsługują przedsiębiorstw bezpośrednio konkurujących ze sobą.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu