EuroLOT: nowy program sprzedaży

Tomasz Krzyżanowski
08-07-1999, 00:00

EuroLOT: nowy program sprzedaży

EuroLOT, spółka córka LOT-u, wprowadziła nowy program pod nazwą Corporate Frequent Flyers. Jest on skierowany do firm, a nie do konkretnych osób. Każdej firmie, która przystąpi do programu, jest nadawany specjalny kod, umieszczany na biletach. Na jego podstawie naliczane będą kwartalnie sumy, jakie dana firma wydała na bilety W przypadku częstego korzystania z usług EuroLOT-u przewoźnik przewiduje premie w postaci darmowych biletów. Jednak, w przeciwieństwie do programu LOT Voyager, będą przekazywane do dyspozycji firm, a nie osób. TK

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tomasz Krzyżanowski

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / EuroLOT: nowy program sprzedaży