Czytasz dzięki

Firmowe strony do poprawki

opublikowano: 21-01-2016, 12:15

Tylko 18 proc. z ponad 16 tys. stron WWW, przebadanych w grudniu przez Blink.pl, zachęcało klientów do konwersji (dokonanie pożądanej przez firmę czynności).

Na pozostałych witrynach audytorzy zauważyli poważne marketingowe braki i błędy w treściach. Zwrócili uwagę m.in. na nadużywanie trybu przypuszczającego: „czy zechciałbyś…?”, „czy mógłbym…?”.

Zdaniem dr. inż. Artura Pajkerta z Blink.pl, w takiej konstrukcji nie ma niczego złego, jeśli na stronie internetowej pojawia się raz. Odbiorca może nawet pochwalić przedsiębiorcę, że w tak grzeczny sposób próbuje przedstawić mu swoją ofertę.

Gorzej, gdy z wyjątku robi się reguła. Wtedy taki zwrot sygnalizuje, że autorowi komunikatu brakuje pewności siebie. A przecież wiarygodność jest fundamentem budowania stabilnych relacji z użytkownikami i drogą do przekształcania ich w klientów. Kto chciałby coś kupić albo robić interesy z kimś, kto wątpi w swoją wartość?

25082f04-4285-11ea-b77f-2e728ce88125
Stać cię na więcej
Newsletter autorski Mirosława Konkela
ZAPISZ MNIE
Stać cię na więcej
autor: Mirosław Konkel
Wysyłany raz w tygodniu
Mirosław Konkel
Jesteś lepszy, niż ci się wydaje, ale nie tak dobry, jak mógłbyś być. Zapisz się na newsletter - znajdź inspiracje i odpowiedzi na ważne pytania.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane