Fitch dobrze o naszym rynku TV

Marcin Gesing
07-05-2004, 00:00

Agencja Fitch w raporcie na temat rynku telewizyjnego w Europie Środkowej i Wschodniej ocenia, że Polska może być atrakcyjnym miejscem inwestowania dla europejskich koncernów medialnych. Eksperci Fitch podkreślają, że penetracja polskiego rynku telewizyjnego przez zagraniczny kapitał jest wciąż niewielka. Perspektywa wzrostu gospodarczego i zwiększenia udziału wydatków reklamowych w PKB, a także spodziewane zniesienie barier dla europejskich inwestorów mogą zachęcić takie korporacje, jak Mediaset czy News Corp., do wejścia na polski rynek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Gesing

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Fitch dobrze o naszym rynku TV