FoodCraft rozwija sieć restauracji

Warszawska spółka do końca roku chce zarządzać sześcioma lokalami gastronomicznymi. Teraz prowadzi negocjacje dotyczące lokalizacji.

Firma FoodCraft działa na rynku od końca 2011 r. Od początku specjalizuje się w przedsięwzięciach związanych z gastronomią. W tym roku współwłaściciele spółki, Paweł Matusik i Paweł Paciorek, postawili na restauracje. W kwietniu otworzyli elegancki lokal Taste Wilanów, natomiast w czerwcu klubokawiarnię z autorskimi burgerami, czyli Taste Burger. Łączy je położenie — obie mieszczą się na warszawskim Wilanowie.

— Zanim zdecydowaliśmy się na tę lokalizację, przeprowadziliśmy bardzo szczegółowe analizy. Przede wszystkim południowa część Warszawy rozwija się najszybciej ze wszystkich stołecznych dzielnic i według urbanistów ten proces będzie trwał jeszcze przez wiele lat. Buduje się tu dużo nowych bloków, powstają biurowce. Ale jeśli chodzi o usługi, jest tu jeszcze bardzo dużo do nadrobienia — mówi Paweł Matusik.

To dopiero początek — szefowie spółki zapowiadają stworzenie ogólnopolskiej sieci lokali pod marką Taste. — Do końca przyszłego roku zamierzamy otworzyć kolejne cztery burgerowe klubokawiarnie. Tę część naszej działalności chcemy teraz rozwijać najintensywniej — deklaruje Paweł Paciorek.

Teraz firma jest w trakcie negocjacji dotyczących powierzchni pod nowe lokale w Warszawie. W pierwszej kolejności restauracje z logo Taste mają powstawać w stolicy, potem rozpoczną się poszukiwania lokalizacji w innych miastach. Choć w Warszawie jest sporo wolnych miejsc pod gastronomię, oczekiwania szefów FoodCraft spełniają tylko nieliczne.

— Właściciele takich nieruchomości coraz częściej sami się do nas zgłaszają. Ale my szukamy wyjątkowych miejsc, perełek, które podobnie jak pierwszy Taste Burger pozwolą na stworzenie prawdziwych klubokawiarni — mówi Paweł Matusik.

Nowe restauracje to tylko jedna z form działalności FoodCraft — firma pomaga też inwestorom w realizacji ich własnych projektów gastronomicznych. Wsparcie obejmuje wszystkie etapy gastronomicznego projektu — od koncepcji przez realizację po nadzór. Spółka zatrudnia specjalistów z różnych dziedzin, podwykonawców (m.in. projektantów, architektów, prawników, marketingowców) oraz sprawdzonych dostawców żywności. W przyszłości FoodCraft zamierza sprzedawać żywność pod własną marką.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / FoodCraft rozwija sieć restauracji