Fotoksiążka na prezent

Barbara Warpechowska
opublikowano: 2019-12-29 22:00

Nowoczesne laboratoria, najwyższe standardy, kreatywność, kontrola jakości i fotoalbum naszych czasów — tak działa CEWE.

87.miejsce w rankingu ogólnopolskim

Spółka z Kędzierzyna-Koźla jest częścią międzynarodowego koncernu CEWE Stiftung & CA i czołową firmą w dziedzinie obróbki zdjęć na europejskim rynku fotograficznym. CEWE działa już ponad 50 lat, a zaczęło się od małego sklepu fotograficznego. Heinz Neumüller zaczynał karierę od pracy u swojego teścia Carla Wöltje. To na jego cześć nazwał późnej własną firmę CeWe Color (inicjały Carla Wöltje). Firma wprowadza wiele innowacji, np. charakterystyczne czerwone fotokioski umożliwiające natychmiastowy druk. W Polsce jest już 1700 takich automatów. Wystarczy podpiąć smartfon czy inny nośnik, by po dwóch minutach mieć w dłoniach wydrukowane zdjęcie, które na miejscu można też obrabiać. Hitem sprzedaży CEWE jest fotoksiążka, najczęściej kupowany produkt w swojej kategorii na międzynarodowym rynku fotograficznym. W ofercie pojawiła się w 2005 r. i dotychczas firma wyprodukowała już ponad 60 mln jej egzemplarzy. Przedsiębiorstwo wspiera projekty środowiskowe, np. ochronę lasów w Kenii, i społeczne, m.in. SOS Wioski Dziecięce oraz kliniki Budzik i fundację Akogo? Ewy Błaszczyk.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface