Fundacja szkoli kadry marketingowe

Karolina Guzińska
opublikowano: 1999-10-13 00:00

Fundacja szkoli kadry marketingowe

W ramach współpracy między Fundacją Centrum Prywatyzacji i angielskim The Chartered Institute of Marketing, który jest największą na świecie organizacją szkoleniowo-konsultingową w dziedzinie marketingu działającą w 134 krajach świata, odbędzie się w Warszawie kurs marketingu „The Advanced Certificate in Marketing”. Szkolenie prowadzone w języku polskim rozpocznie się 19 lub 26 listopada. Kurs przeznaczony jest dla osób, które ukończyły wyższe studia lub mają minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w dziedzinie marketingu. Jego koszt wynosi 8400 zł. Kurs można odbyć w ciągu roku lub dwóch lat. Materiał, podzielony na cztery bloki tematyczne, obejmuje szkolenie w zakresie: marketingowych decyzji przedsiębiorstw, marketingu powiązań firmy z klientami, systemu informacji w procesie zarządzania marketingiem oraz skutecznego zarządzania marketingiem. Kurs kończy się egzaminem uprawniającym uczestników do posługiwania się dyplomem CIM, honorowanym w krajach Unii Europejskiej.

— Szkolenie, opracowane według standardów światowych, jest dopasowane do polskich realiów. Jego program dostarcza umiejętności i kwalifikacji, które są warunkiem uzyskania awansu zawodowego, szczególnie w perspektywie integracji Polski z Unią Europejską — zapewnia Jacek Prędki, dyrektor szkoleń Fundacji Centrum Prywatyzacji. KG