AGROMEP S.A.: Otrzymanie refundacji realizowanego projektu

opublikowano: 2017-12-20 23:56

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 9 / 2017
Data sporządzenia: 2017-12-20
Skrócona nazwa emitenta
AGROMEP S.A.
Temat
Otrzymanie refundacji realizowanego projektu
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Spółki AGROMEP S.A. z siedzibą w Kościanie (dalej: „Emitent”, „Spółka”) informuje, iż w wyniku złożonego w dniu 4 maja 2017 roku do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego wniosku o płatność końcową (o czym Zarząd informował w raporcie nr 2/2017), Spółka otrzymała zwrot części poniesionych kosztów w ramach realizowanego projektu dot. zakupu nowoczesnej przecinarki plazmowo-gazowej oraz maszyn towarzyszących. W wyniku pozytywnego rozpatrzenia ww. wniosku, w dniu 20 grudnia 2017 rok Emitent otrzymał wypłatę refundacji w wysokości 401 442,87 zł.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2017-12-20 Michał Lichaj Prezes Zarządu Michał Lichaj
2017-12-20 Łukasz Miszkiewicz Członek Zarządu Łukasz Miszkiewicz