EXAMOBILE: Wybrane dane rynkowe Spółki na koniec 2014 roku
Łączna liczba unikalnych instalacji aplikacji EXAMOBILE S.A. na urządzeniach mobilnych, na koniec 2014 roku przekroczyła poziom 13,08 mln. Tylko w 2014 roku, użytkownicy aplikacji EXAMOBILE S.A. zainstalowali produkty Spółki ponad 8,77 mln razy.
W całym 2014 roku łączna liczba wyświetleń reklam w aplikacjach EXAMOBILE S.A. przekroczyła 279 mln. Dla porównania w 2013 roku liczba wyświetlonych reklam w produktach Spółki osiągnęła poziom 146 mln.
Spółka na koniec 2014 roku posiadała w swoim portfolio ponad 190 gier i aplikacji, opublikowanych na najpopularniejszych platformach dystrybucyjnych, z których korzystają użytkownicy urządzeń mobilnych na całym świecie.
W ocenie Zarządu Spółki powyższe informacje mogą mieć w przyszłości istotny wpływ na sytuację gospodarczą oraz wyniki finansowe EXAMOBILE S.A. Po zakończeniu kolejnych kwartałów, Emitent planuje kontynuować przekazywanie do publicznej wiadomości, w formie raportów bieżących, istotnych z punktu widzenia Spółki danych rynkowych.
Podstawa Prawna:
§3 ust. 1 załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".