RAINBOW TOURS S.A.: Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Opolu

opublikowano: 2008-02-28 18:30

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 10 / 2008
Data sporządzenia: 2008-02-28
Skrócona nazwa emitenta
RAINBOW TOURS S.A.
Temat
Uruchomienie Biura Obsługi Klienta w Opolu
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd spółki Rainbow Tours SA podaje niniejszym do publicznej wiadomości, że w dniu
28 lutego 2008 roku zostało uruchomione nowe Biuro Obsługi Klienta Rainbow Tours SA.
Biuro mieści się w Opolu, Katedralna 7/1.
Otwarcie nowego biura jest realizacją celów przyjętych w prospekcie emisyjnym Spółki będącym podstawą emisji akcji serii E.
W chwili obecnej Rainbow Tours SA posiada 26 Biur Obsługi Klienta, w tym 3 działające na zasadzie franszyzy.
Zarząd Rainbow Tours SA przewiduje, że nowootwarte Biuro Obsługi Klienta w Opolu wygeneruje dla Spółki w 2008 roku przychody na poziomie 1,5 mln zł.
Podstawa prawna : art. 56 ust. 1 pkt 2) ustawy o ofercie

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2008-02-28 Remigiusz Talarek Wiceprezes Zarządu