TRAKCJA POLSKA S.A.: Zawarcie umowy

opublikowano: 2008-07-31 17:41

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 43 / 2008
Data sporządzenia: 2008-07-31
Skrócona nazwa emitenta
TRAKCJA POLSKA S.A.
Temat
Zawarcie umowy
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:
Zarząd spółki Trakcja Polska S.A. ("Spółka") informuje, że w dniu 30 lipca 2008 roku Spółka zawarła z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ("Zamawiający") umowę nr B/02/05d/020/00/5555/08 na wykonanie "Modernizacji sieci trakcyjnej na szlaku Grodzisk Mazowiecki – Korytów w torze nr 1 i 2 w km 5,000-9,854 oraz na szlaku Korytów – Szeligi w torze nr 1 w km 18.097 – 20,600 i torze nr 2 w km 18,097 – 19,834" realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja linii kolejowej Nr 4-E65 odc. Grodzisk Mazowiecki – Zawiercie (CMK) ("Kontrakt").

Wartość kontraktu netto: 8.967.933, 00 PLN;
Wartość kontraktu brutto: 10 940 878,26 PLN;

Termin zakończenia robót: 14 listopada 2008 r.

Okres gwarancji: 3 lata (chyba, że na urządzenia i materiały producent udziela dłuższej gwarancji).
Okres rękojmi: rok dłużej od okresu gwarancji.

Kary umowne za opóźnienie:
1) Spółka zapłaci zamawiającemu kary umowne:
• w wysokości 0,05 % wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki w przekazaniu go Zamawiającemu;
• w wysokości 0,05 % wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki po upływie terminu usunięcia wad;
• w wysokości 10% wartości przedmiotu umownego w razie odstąpienia od realizacji umowy wskutek okoliczności, za które odpowiada Spółka.
2) Zamawiający zapłaci Spółce kary umowne:
• w wysokości 0,05% wartości robót realizowanych ze zwłokę za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu terenu budowy,
• w wysokości 0,05% wartości robót podlegających odbiorowi za każdy dzień zwłoki w dokonaniu odbioru przedmiotu umowy lub jego części.
Stronie, która nie wykonała swojego obowiązku umownego w ustalonym terminie strona druga ustala dodatkowy termin wykonania. W razie niewykonania tego obowiązku w dodatkowym terminie wysokość kar umownych zwiększa się o 50 %. Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, przenoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

Celem niniejszej inwestycji jest przebudowa sieci trakcyjnej dostosowanej do jazdy z prędkością ponad 250 km/h, a przyszłości do wykorzystania ich dla podwieszenia sieci jezdnej przystosowanej do jazdy z prędkością 350 km/h. Jest to pierwszy krok zmierzający do przystosowania infrastruktury kolejowej do wdrożenia kolei dużych prędkości. Uznajemy zatem, że niniejsza informacja mogłaby w istotny sposób wpłynąć na cenę lub wartość instrumentów finansowych emitenta.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2008-07-31 Maciej Radziwiłł Prezes Zarządu
2008-07-31 Tadeusz Kozaczyński Wiceprezes Zarządu