- Torpol, który jest liderem konsorcjum, podpisał umowę na rozbiórkę odcinka E linii kolejowej nr 104 z Chabówki do Nowego Sącza. Wynagrodzenie konsorcjum wynosi 963 mln zł brutto (784 mln zł netto). Członiem konsorcjum oprócz Torpolu jest Intop Warszawa.

Fragment linii kolejowej Chabówka-Nowy Sącz.
- Budimex zajmie się odcinkiem A1 tej samej lini oraz infrastrukturą techniczną wzdłuż linii kolejowej nr 98 Sucha Beskidzka-Chabówka. Za wykonane prace spółka otrzyma 366 mln zł netto. Termin wykonania prac to 24 miesiące.
Jak informuje PKP PLK, po ukończeniu inwestycji na linię 104 wrócą regularne połączenia pasażerskie.
Modernizacja linii Chabówka - Nowy Sącz jest częścią większego przedsięwzięcia zarządcy infrastruktury kolejowej o nazwie „Podłęże - Piekiełko”. Inwestycja PLK SA, oprócz modernizacji i elektryfikacji 75 km trasy Chabówka - Nowy Sącz, obejmuje budowę 58 km nowej linii, łączącej Podłęże z Tymbarkiem i Mszaną Dolną.