Gino Rossi do listopada zwiększył sprzedaż r/r o 12,2 proc.

DI
opublikowano: 22-12-2008, 20:26

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej GINO ROSSI w okresie styczeń-listopad 2008 r. wyniosły 178,7 mln zł  i są wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 12,2 proc. - podała spółka w komunikacie. 

Niebagatelny udział w wynikach miała sprzedaż spółki zależnej Simple Creative Products o wartości 45,2 mln zł. Udział łącznej sprzedaży detalicznej sklepów firmowych: "gino rossi","geox", "vanita" oraz "simple" w skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń-listopad br, wyniósł 61,6 proc.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. sprzedaż detaliczna w grupie kapitałowej wzrosła o 24,7 proc. Sprzedaż detaliczna sklepów firmowych: "gino rossi","geox", "vanita" wyniosła 81,5 mln zł (odnotowano 15,9-proc. wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego), natomiast sklepów firmowych z marką "simple" w wysokości 28,6 mln zł (odnotowano 59-proc. wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane