Gino Rossi przejmie właściciela sieci Royal Collection

Internet Securities
10-10-2006, 10:21

Gino Rossi podpisał warunkową umowę nabycia Simple Creative Products, właściciela sieci sklepów z odzieżą Royal Collection, za 32,0 mln zł.

Spółka obuwnicza Gino Rossi podpisała warunkową umowę nabycia 100% udziałów spółki Simple Creative Products, właściciela sieci sklepów z odzieżą Royal Collection, za łączną kwotę 32,0 mln zł, z tego 23,5 mln zł w gotówce i 8,5 mln zł w akcjach Gino Rossi, podała spółka w komunikacie we wtorek.

„Dnia 9 października 2006 r. podpisana została przez Gino Rossi SA umowa zakupu 100% udziałów firmy Simple Creative Products sp. z o.o. od dotychczasowych udziałowców: Lidii i Andrzeja Kalita oraz Marzeny i Michała Palma” – podano w komunikacie.

Warunki zawieszające umowę to m.in. uzyskanie przez Gino Rossi finansowania wystarczającego do dokonania zapłaty – gotówka na zapłatę za udziały ma pochodzić ze środków własnych i kredytu inwestycyjnego.

Ponadto nadzwyczajne walne zgromadzenie Gino Rossi ma wyrazić zgodę na emisję nowych akcji spółki z pozbawieniem prawa poboru, podwyższających kapitał zakładowy o kwotę 340-500 tys. zł. Akcje te mają trafić do dotychczasowych wspólników spółki Simple Creative Products.

„Cena emisyjna nowych akcji na okaziciela będzie ustalona na podstawie średniego kursu akcji Gino Rossi SA na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA za okres 2 miesięcy poprzedzających nadzwyczajne walne zgromadzenie Gino Rossi SA” – podano w komunikacie.

Simple Creative Products jest dystrybutorem markowej odzieży damskiej, posiadającym własną sieć 28 salonów firmowych i 6 wydzielonych stoisk w salonach Royal Collection.

„Gino Rossi planuje kontynuować działalność spółki i dynamicznie ją rozwijać, zwłaszcza w zakresie otwierania nowych sklepów firmowych (również zagranicą) oraz projektowania nowych kolekcji” – głosi komunikat spółki.

W połowie września Gino Rossi informował, że podpisał list intencyjny w sprawie nabycia 100% udziałów polskiej spółki działającej „w segmencie modowym” o podobnym modelu biznesowym i komplementarnych produktach. Zarząd spółki przewidywał, że podpisanie umowy inwestycyjnej nastąpi do końca września.

Prognoza Gino Rossi na 2006 rok zakłada osiągnięcie 6,47 mln zł zysku netto, 10,89 mln zł zysku operacyjnego przy 112,33 mln zł przychodów.

Spółka, która w czerwcu zadebiutowała na warszawskiej giełdzie, zapowiadała wcześniej, że w latach 2006-2008 w Polsce otworzy co najmniej 24 salony firmowe, a za granicą – głównie w Niemczech – co najmniej 20. Cała sieć sprzedaży marki Gino Rossi liczy teraz 87 salonów. Większość z nich to salony firmowe.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Gino Rossi przejmie właściciela sieci Royal Collection