Google patrzą na rynek chiński

(Paweł Kubisiak)
15-09-2005, 15:53

Google, najpopularniejsza na świecie przeglądarka internetowa, zamierza zwiększyć swoje zaangażowanie na rynku chińskim. Spółka planuje też inwestycje w nowy, szybszy sprzęt komputerowy, który umożliwi budowę nowych serwisów.

Google, najpopularniejsza na świecie przeglądarka internetowa, zamierza zwiększyć swoje zaangażowanie na rynku chińskim. Spółka planuje też inwestycje w nowy, szybszy sprzęt komputerowy, który umożliwi budowę nowych serwisów.

Google, które skutecznie rywalizuję z Yahoo! na całym świecie, w Chinach zajmują dopiero drugą pozycję. Liderem jest Yahoo! z 37 proc. udziałów w rynku po niedawnym przejęciu chińskiego portalu aukcyjnego Alibaba.com. Udziały Google na chińskim rynku internetowym wynoszą 23 proc.

DA

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Paweł Kubisiak)

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Google patrzą na rynek chiński