Internetowy gigant już wie, dlaczego użytkownicy na całym świecie przez trzy kwadranse nie mieli dostępu do usług.
Poniedziałkowa awaria w Google’u obejmowała m.in. Gmaila, Dysk Google, Google Play, Stadię oraz Youtube..
Internetowy gigant już wie, dlaczego użytkownicy na całym świecie przez trzy kwadranse nie mieli dostępu do usług.
Poniedziałkowa awaria w Google’u obejmowała m.in. Gmaila, Dysk Google, Google Play, Stadię oraz Youtube..
- Dzisiaj o godz. 12:47 czasu środkowoeuropejskiego na około 45 minut doszło do wyłączenia systemu uwierzytelniania, spowodowanego problemem z naszym wewnętrznym mechanizmem przydzielania zasobów serwera. Usługi wymagające od użytkownika zalogowania się powodowały w tym czasie dużo błędów – wyjaśnia Adam Malczak, rzecznik prasowy Google’a Polska.
Problem z systemem uwierzytelniania został rozwiązany o godz. 13:32 i działanie wszystkich usług zostało przywrócone.
- Przepraszamy wszystkich, których dotknęły te problemy. Przeprowadzimy dogłębne badanie przyczyn, aby upewnić się, że ta usterka już nie będzie mogła się powtórzyć. – zapewnia rzecznik.