3. MIEJSCE WOJEWÓDZTWO MŁOPOLSKIE - LOFT AFFAIR
Krakowska firma Loft Affair działa w branży nieruchomości i usług hospitality tworząc przestrzenie, w których design spotyka się z gościnnością. Firma zarządza kolekcją aparthoteli, resortów i hoteli przeznaczonych na wynajem krótkoterminowy.
Wspiera również inwestorów na każdym etapie - od znalezienia idealnej lokalizacji i zakupu nieruchomości, przez przygotowanie koncepcji i modelu biznesowego, aż po realizację projektu, który finalnie przekształca się w gotowy produkt pod wynajem.
Loft Affair posiada własne studio projektowe, które tworzy wnętrza zgodne z najnowszymi trendami i wysokimi standardami hotelarskimi, a także nadzoruje wszystkie prace wykończeniowe związane z przygotowaniem nieruchomości do użytku.
Stojąca na czele firmy Iwona Kopeć została laureatką tegorocznej edycji rankingu 100 Kobiet Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu, w kategorii firm z przychodem poniżej 50 mln zł.
- Kocham dizajn i podróże - to właśnie te pasje kierowały moimi wyborami zawodowymi. Ale prawdziwym motorem jest dla mnie przedsiębiorczość, wyzwania i tworzenie wartości. W Polsce mamy talenty, które potrafią konkurować z najlepszymi na świecie. Właśnie tu wszystko się zaczyna - w pragnieniu wspólnego budowania i tworzenia przyszłości branży hospitality. W Loft Affair łączę dwie pasje: gościnność i projektowanie doświadczeń gościa. Zidentyfikowaliśmy lukę na rynku - piękne apartamenty premium, lecz bez spójnego standardu serwisu. Loft Affair łączy butikowy charakter z technologią, żeby gościnność była nie tylko wyjątkowa, ale też powtarzalna, skalowalna i oparta na danych – mówi Iwona Kopeć.
Jak tłumaczy, rok 2025 był punktem zwrotnym dla Loft Affair.
- We współpracy z partnerami uruchomiliśmy technologiczne spa i immersyjne siłownie 3D, oferując gościom całkowicie nowe doświadczenia w naszych obiektach. To także rok lojalności i zaufania - coraz więcej właścicieli powierza nam kilka budynków, a podróżni wracają do nas w kolejnych miastach. Partnerstwa z międzynarodowymi korporacjami potwierdzają rosnącą siłę marki. Standaryzacja jakości w portfelu premium i wysokie oceny gości przyniosły nam wyróżnienia, w tym własny filtr na Booking.com, a także obecność w Airbnb Luxe, za które odebraliśmy nagrodę dla pioniera regionu – wymienia Iwona Kopeć.
Ambitnie zapowiada się także nadchodzący rok.
- Upłynie pod znakiem współpracy i otwartości. Planujemy otworzyć kapitał dla pracowników - m.in. poprzez program opcji na akcje - oraz dla partnerów strategicznych, którzy wzmocnią nasz rozwój. Rok 2026 będzie oznaczał przejście od „ja” do „my” - nowy etap oparty na dzieleniu się, tworzeniu wartości i rekrutacji talentów. Będzie to również czas pozyskiwania funduszy – mówi Iwona Kopeć.





