Grupa Pamapol wchodzi na rynek e-sportu

DI
opublikowano: 02-09-2021, 13:03

Grupa Pamapol, która jest producentem gotowych dań, nawiązała współpracę z agencją gamingową beloud i została tytularnym sponsorem turniejów w grze Valorant - beloud Cup by Goong.

Należąca do grupy Pamapol marka Goong, która specjalizuje się w daniach kuchni azjatyckiej, będzie widoczna na sześciu turniejach w sieciowej grze Valorant. Ich organizatorem jest agencją gamingową beloud.

“Marka Goong stale podąża za trendami, dlatego zdecydowała się na wsparcie przedsięwzięcia ze świata esportu. Internet jest naturalnym środowiskiem młodych ludzi, a zupy błyskawiczne to szybki i pożywny posiłek dla graczy” - powiedziała brand manager Goong Aleksandra Szkudlarek.

Szacuje się, że rynek e-sportu jest aktualnie wart ponad miliard dolarów, a w ciągu najbliższych kilku lat ta liczba ma szansę wzrosnąć czterokrotnie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane