GTFI robi testy internautom

Mirosław Cichy
27-04-2001, 00:00

GTFI robi testy internautom

Górnośląskie Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych z Katowic, które wchodzi ze swoją ofertą do serwisów internetowych Interia.pl oraz Expander.pl, sprawdza skłonność internautów do inwestowania.

— Na jednej ze stron ekonomicznego serwisu internetowego Expander. pl zamieściliśmy ankietę z pytaniem, jak wydałbyś 500 tys. zł. W ciągu kilku dni zainteresowało się nią prawie tysiąc osób. Połowa z nich zdecydowałaby się na inwestycje — wyjaśnia Jarosław Juszkiewicz z GTFI.

W kolejnej ankiecie GTFI pytało o formę inwestycji — bank, akcje, obligacje czy fundusz inwestycyjny.

— Odpowiedzi udzieliło nam około 500 osób. Wybrali oni akcje, lokaty bankowe oraz obligacje. Na fundusze inwestycyjne, które nie są najpopularniejszą formą inwestowania, głosowało aż 107 osób. Uważamy, że w miarę rozwoju rynku finansowego w Polsce coraz więcej osób będzie decydowało się na nabywanie jednostek funduszy inwestycyjnych — twierdzi Marlena Janota z GTFI.

GTFI jest jednym z pierwszych TFI w Polsce oferujących swoje produkty przez Internet. W polskich serwisach internetowych mają niebawem pojawić się specjalnie dedykowane podstrony, przez które będzie można nabyć jednostki funduszy GTFI lub założyć rejestr.

— Na razie testujemy poszczególne aplikacje. Gotowy produkt powinien pojawić się na początku maja — wyjaśnia Marlena Janota.

Dzięki wejściu do serwisów internetowych spółka chce wypromować markę towarzystwa oraz zwiększyć aktywa funduszu o co najmniej 10 proc. rocznie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Cichy

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / GTFI robi testy internautom