H&B: konsumenci wolą osiedlowe

Tadeusz Markiewicz
24-03-2000, 00:00

H&B: konsumenci wolą osiedlowe

Z badań przeprowadzonych w Polsce przez firmę Healey & Baker, działającą na rynku nieruchomości, wynika, że najpopularniejszym miejscem dokonywania zakupów wcale nie są super- i hipermarkety, ale sklepy osiedlowe. Zadeklarowało tak 89 proc. respondentów.

Najbardziej popularną alternatywną metodą dokonywania zakupów jest sprzedaż wysyłkowa. Skorzystało z niej 20 proc. ankietowanych. TM

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / H&B: konsumenci wolą osiedlowe