H&M najwartościowszą marką handlową w Europie

Presserwis
25-03-2009, 08:29

Szwedzka sieć sklepów odzieżowych H&M jest liderem europejskiego rankingu marek handlowych opracowanego przez firmę Interbrand.

Autorzy zestawienia oszacowali wartość marki H&M na 11,1 mld euro. Na kolejnych miejscach uplasowały się marki: Carrefour (6,6 mld euro), Ikea (6,5 mld euro) i Tesco (5,6 mld euro). Wśród 25 najcenniejszych marek znalazły się dwie firmy ze Szwecji, cztery z Francji, osiem z Wielkiej Brytanii, cztery z Hiszpanii, sześć z Niemiec i jedna z Holandii. (LL)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / H&M najwartościowszą marką handlową w Europie