Harper Hygienics wyemituje obligacje

ISBNews
opublikowano: 26-03-2014, 11:43

Zarząd Harper Hygienics podjął uchwałę w sprawie emisji obligacji serii A o wartości 15 mln zł z terminem wykupu 18 stycznia 2016 r., podała spółka.

"Celem emisji obligacji jest pozyskanie środków na restrukturyzację finansowania polegającą na zwiększeniu finansowania długo/średnioterminowego a zmniejszeniu finansowania krótkoterminowego" - czytamy w komunikacie.

Przedmiotem emisji jest 15.000 obligacji zwykłych na okaziciela serii A o wartości nominalnej 1 tys. zł każda i cenie emisyjnej 1 tys. zł każda. Oprocentowanie będzie składać się ze stawki WIBOR 6M plus marża w wysokości 3,35%.

"Próg emisji wynosi 15.000 obligacji. Maksymalna wartość emisji obligacji wynosi 15.000.000 zł" - podano dalej.

Termin wykupu obligacji określony jest na dzień 18 stycznia 2016 r. Obligacje są wykupywane według ich wartości nominalnej powiększonej o odsetki narosłe od dnia, w którym dokonano poprzedniej wypłaty odsetek. Odsetki będą wypłacane co pół roku w następujących terminach: 30 września 2014 r., 31 marca 2015 r., 30 września 2015 r. oraz w dniu wykupu bądź wcześniejszego wykupu, czytamy dalej w materiale.

Zabezpieczeniem obligacji będzie hipoteka na należącym do spółki prawie użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej zabudowanej o powierzchni 3,6569 ha, położonej w Mińsku Mazowieckim, oszacowanej na 22,80 mln zł.

Wartość zobowiązań zaciągniętych przez spółkę na dzień 31 grudnia 2013 r. wynosi 158,98 mln zł, podano także.

"Poziom zobowiązań spółki do dnia wykupu obligacji nie powinien przekroczyć kwoty 130.000 tys. zł, powiększonej o wartość wyemitowanych obligacji serii A" - zapowiedziała także spółka.

Obligacje oferowane są w trybie wskazanym w art. 9 pkt. 3 ustawy o obligacjach z 29 czerwca 1995 r., to jest do grupy nie większej niż 149 osób poprzez skierowanie za pośrednictwem Domu Maklerskiego IDM SA.

Harper Hygienics to lider na polskim rynku w wielu kategoriach produktów higienicznych. Od 2010 roku spółka notowana jest na warszawskiej giełdzie. Główną marką firmy jest Cleanic.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane