Hestia wycofuje reklamy emerytur

Katarzyna Ostrowska
opublikowano: 1998-10-27 00:00

Hestia wycofuje reklamy emerytur

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe Hestia Insurance, udziałowiec PTE Skarbiec Emerytura, po interwencji Urzędu Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi musiało ze swoich reklam prasowych wycofać określenie ,,dodatkowa emerytura”.

UNFE czuwa nad tym, by w reklamach PTE nie wykorzystywały nazw zastrzeżonych ustawą o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych, takich jak np. ,,fundusz emerytalny”, ,,program emerytalny” czy ,,umowa emerytalna”. W większości przypadków po interwencji UNFE reklama została zmieniona. Amplico Life na przykład wycofało około 200 billboardów. Hestia natomiast ze swojego sloganu reklamowego: ,,Ubezpieczenia emerytalne — dodatkowa emeryturaŐŐ musiała wycofać określenie ,,dodatkowa emerytura”.

— Według naszych prawników, nie złamaliśmy ustawy, chcąc jednak uniknąć konfliktów, wycofaliśmy to sformułowanie — powiedział Wojciech Fułek, dyrektor public relations Hestii. KO