Hiszpańska szansa dla polskich owoców

Promocja swoich produktów, nowe kontakty i kontrakty — to czeka polskie firmy na targach w Madrycie.

Przedsiębiorcy z sektora owoców i warzyw będą mogli znaleźć kontrahentów z całego świata na Półwyspie Iberyjskim. Taką możliwość dadzą Międzynarodowe Targi Fruit Attraction, które od 16 do 18 października odbędą się w Madrycie. Podczas wydarzenia polski Wydział Promocji Handlu i Inwestycji zorganizuje stoisko wystawiennicze, z którego będą mogli korzystać producenci owoców i warzyw znad Wisły. To będzie okazja do promowania własnych produktów i spotkań biznesowych z zagranicznymi partnerami.

Fruit Attraction to także możliwość poznania nowinek i tendencji z sektora. Podczas targów odbywają się specjalistyczne seminaria i prezentacje, takie jak m.in. Owocowa Fuzja, Nowe Rynki Zbytu czy Produkcja Ekologiczna. Podczas ubiegłorocznej edycji zaprezentowanych zostało wiele innowacyjnych produktów, takich jak purpurowe brokuły, różowe jabłka, owoc achacha, beznasienna papryka czy zielone pomidorki cherry.

Madryckie targi mimo krótkiej, bo zaledwie trzyletniej, historii, cieszą się coraz większą popularnością wśród przedsiębiorców z branży, o czym świadczy zwiększająca się z roku na rok liczba wystawców. W ubiegłorocznejedycji było ich ponad 1,2 tys. Widoczny był jednak brak produktów z Polski, które w ocenie WPHI w Madrycie mogłyby wzbudzić spore zainteresowanie wśród hiszpańskich konsumentów — chodzi np. o truskawki, maliny, grzyby czy orzechy. Potencjalne zainteresowanie tymi produktami potwierdzają badania przeprowadzone wśród konsumentów przez hiszpańskie ministerstwo rolnictwa.

Oficjalna strona targów: www.ifema.es/fruitattraction_06/.

WIĘCEJ INFORMACJI
Aneta Sławińska sekretarz WPHI Madryt
aneta.slawinska@trade.gov.pl
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Hiszpańska szansa dla polskich owoców