IBT rozkręca słodki biznes

Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Do końca roku International Brands Trading chce zwiększyć obroty o ponad 40 proc., do 50 mln zł. Cegiełkę do wyniku dołoży współpraca z producentem dietetycznych lodów Nick’s.

Przeczytaj tekst i dowiedz się:

  • jaki udział w obrotach IBT ma polski rynek
  • dlaczego spółka zdecydowała się wprowadzić do oferty lody
  • w jakim tempie rośnie rynek lodów w Polsce

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ