Czytasz dzięki

Idą po pieniądze na rozwój kobiet

opublikowano: 28-05-2020, 22:00

Firma Her Impact stworzyła aplikację webową, która ma pomóc kobietom w rozwoju kariery. Cel zbiórki udziałowej to 0,5 mln zł.

Projekt stworzony przez Magdalenę Linke-Koszek, prezeskę i założycielkę Her Impact działa od października 2019 r., w aplikacji zarejestrowało się już prawie 8 tys. użytkowniczek. W dalszym rozwoju spółki ma pomóc crowdfunding, a znaczną część pieniędzy pochłonie nowy segment aplikacji — Her Path.

Magdalena Linke-Koszek, prezeska spółki Her Impact, widzi realną potrzebę
wsparcia kobiet na rynku pracy. Z aplikacji korzysta 8 tys. pań.
Zobacz więcej

RYNKOWE MOTYWY:

Magdalena Linke-Koszek, prezeska spółki Her Impact, widzi realną potrzebę wsparcia kobiet na rynku pracy. Z aplikacji korzysta 8 tys. pań. Fot. ARC

— Aplikacja obecnie jest w fazie beta, co oznacza, że już posiada wiele funkcjonalności, ale jest stale udoskonalana — mówi Magdalena Linke-Koszek.

Aplikacja łączy w sobie kilka funkcjonalności — sieć społecznościową, mentoring i e-learning. Zdaniem założycielkispółki — to nowość na rynku. Oprócz aplikacji spółka prowadzi kilka powiązanych projektów, m.in. darmowe spotkania z ekspertami, w których udział wzięło już 28 tys. kobiet. Inwestorzy mogą objąć do 17 proc. kapitału za 0,5 mln zł. Wycena spółki przed dofinansowaniem to 2,5 mln zł. Oferowane są udziały w spółce z o.o., oznacza to, że konieczna będzie wizyta u notariusza. Kwota minimalnej inwestycji to 12,5 tys. zł.

— Zbieramy fundusze na rozwój ważnego elementu aplikacji, czyli Her Path, opartego na sztucznej inteligencji. Dzięki pomocy inwestorów będziemy w stanie dostarczyć ją naszym użytkowniczkom już w drugiej połowie 2020 r. Strategicznym celem rozwoju narzędzia Her Impact jest budowanie nowej grupy kobiet na rynku pracy — świadomych, zmotywowanych, wspierających się i kompetentnych — mówi Magdalena Linke-Koszek.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Z pozyskanych pieniędzy 60 proc. pochłonie projekt Her Path, 20 proc. to inwestycje w Her Career i ogólne usprawnienie aplikacji, a za pozostałe 20 proc. zostanie zwiększona baza ekspertów.

— Nasze działania, których jest bardzo dużo, jak również współpraca z profesjonalistami, ludźmi świata kultury i biznes sprawiły, że o Her Impact szybko stało się głośno. W Polsce są cztery miliony kobiet w naszej grupie docelowej — dodaje Magdalena Linke-Koszek.

Spółka osiąga przychody ze sprzedaży wersji premium aplikacji (12 zł miesięcznie) i współpracy z firmami partnerskimi.

— Obecnie aplikacja działa w modelu B2B. Najczęściej firmy zainteresowane są opublikowaniem ofert pracy i dotarciem do młodego pokolenia oraz wiernej społeczności — wyjaśnia prezeska Her Impactu.

Inwestorzy będą mogli w przyszłości sprzedać swoje udziały na własną rękę lub przy inwestycji funduszu.

— Umożliwiamy wyjście z inwestycji oraz zwrot w przypadku zainwestowania w produkt przez venture capital. Prowadzimy rozmowy z funduszami, zainteresowane są głównie te, które w portfelu chcą mieć start-upy z kategorii impact startups. Rozmawiamy również z aniołami biznesu z Polski i zagranicy. Liczymy, że uda nam się zamknąć rundę inwestycyjną w najbliższych miesiącach — dodaje Magdalena Linke-Koszek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Szymon Maj

Polecane