Edukacja jest jednym z najważniejszych zadań państwa, zmartwieniem rodziców i frustracją pracodawców, którzy chcieliby odpowiednio kwalifikowanych kadr. Wszyscy marzymy o nowoczesnej szkole, w której nasze dzieci zdobędą wykształcenie będące przepustką do wielkiej kariery i zawrotnych pieniędzy. Oczekiwania duże, pieniędzy mało...
Karol Czupryński, dyrektor handlowy Empiku, radzi, jak skompletować tanią, lecz atrakcyjną wyprawkę szkolną. Przedstawia też raport z badania, które jego firma zrobiła na temat preferencji zakupowych rodziców i dzieci przed pierwszym dzwonkiem. Spojler: gdy dorośli zwracają uwagę na ceny, dla małolatów liczy się design.
Maja Winiarska-Czajkowska, specjalistka ds. relacji z partnerami w Caritas Polska, chwali przedsiębiorców za pomoc uczniom z uboższych rodzin. Podpowiada również firmom, które nie mają działów CSR, jak zacząć przygodę z dobroczynnością.
Elżbieta Wagner, szefowa Instytutu Edukacji Spersonalizowanej Educare, przygląda się dyrektorom placówek oświatowych pod kątem ich umiejętności menedżerskich i finansowych. Odpowiada również na pytanie, czy szkołą można zarządzać tak jakby to była franczyza Żabki. Posłuchajcie!
Szukaj Pulsu Biznesu do słuchania w Spotify, Apple Podcasts, Podcast Addict lub w Twojej ulubionej aplikacji
Goście:
1'07" Karol Czupryński o wyprawce szkolnej
11'24" Maja Winiarska-Czajkowska o hojności biznesu
23'40" Elżbieta Wagner o zarządzaniu pieniędzmi w szkołach