Informacje od znajomych najacenniejsze

opublikowano: 20-08-2015, 22:00

Przedsiębiorcy w celu sprawdzenia kondycji finansowej swoich kontrahentów najczęściej nie korzystają z usług wywiadowni czy biur informacji gospodarczej, tylko robią własny wywiad wśród znajomych sobie firm. Z badania BIG Info Monitor przeprowadzonego na 645 przedsiębiorcach reprezentujących osiem branż wynika, że aż 70 proc. firm wybiera właśnie tę metodę. Przy tym najczęściej robią to firmy budowlane, e-commerce, transportowe oraz produkcyjno-przetwórcze. Weryfikację w BIG też najchętniej wybiera budowlanka, a potem transport oraz e-commerce. Na referencjach od innych firm z kolei w największym stopniu polega branża usług finansowych, a zaraz za nią e-commerce. [SW] © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu