InPost korzysta z efektu skali

Operator sieci paczkomatów w pierwszym półroczu wyraźnie poprawił przychody i zyski. To zasługa szybkiego powiększania sieci w Polsce, bo zagranica wciąż przynosi straty

Przeczytaj artykuł i dowiedzi się:

  • jakie wyniki i plany ma Inpost,
  • jak spółka chce poradzić sobie z rosnącą konkurencją,
  • czy będzie pracować dla singapurskiej grupy Shopee, która wybiera się do Polski.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ