Instytut Zarządzania uczy sprzedaży

Małgorzata Zgutka
10-08-2000, 00:00

Instytut Zarządzania uczy sprzedaży

Już po raz czwarty Instytut Zarządzania organizuje konferencję „Sprzedaż 2000”. Jest ona adresowana do dyrektorów działów sprzedaży, dyrektorów handlowych i ludzi zarządzających przedsiębiorstwami. Konferencja odbędzie się w Warszawie 24 i 25 sierpnia. Uczestnicy imprezy zapoznają się z nowoczesnymi metodami zarządzania sprzedażą, od jej planowania i aktywizacji poprzez kierowanie zespołem aż do najnowszych systemów wspomagania sprzedaży. Do wyboru będzie sześć z trzydziestu zajęć tematycznych.

Konferencję otworzy wykład Rogera Dawsona, który jest światowym specjalistą od negocjacji i autorem książki „Sekrety udanych negocjacji”. W pierwszym dniu poruszone zostaną zagadnienia dotyczące specyfiki sprzedaży i negocjacji business to business oraz business to people. Na jednym z wykładów omówione zostaną rozmowy między producentami i odbiorcami, podane zostaną przykłady stosowanych taktyk i podstępów oraz sposoby przeciwdziałania im. Podczas drugiego dnia konferencji jej uczestnicy będą mogli usłyszeć m.in. o badaniach produktu i marki przed wprowadzeniem ich na rynek.

Przedstawiciele firmy Polymus Dystrybucja opowiedzą o outsourcingu jako sposobie tworzenia kanałów dystrybucyjnych i aktywizacji sprzedaży. Będzie można dowiedzieć się również, jak motywować i wpływać na skuteczność sprzedawców. Wykładowcy Schenk Institute powiedzą, co zrobić, żeby handlowcy umieli i chcieli osiągnąć więcej niż pracownicy konkurencji.

Natomiast przedstawiciele Laboratorium Psychoedukacji udowodnią, że konflikty mogą budować. 25 sierpnia omówione zostaną również marketingowe strategie cenowe. Po konferencji dla zainteresowanych zostanie zorganizowany dzień warsztatów. Koszt imprezy wynosi 1480 zł od osoby. Za udział w warsztatach trzeba zapłacić dodatkowo 820 zł. Przy zgłoszeniu trzech osób otrzymuje się zniżkę 5 proc., powyżej pięciu osób — 10 proc.

W konferencji można uczestniczyć za darmo. Wystarczy wziąć udział w konkursie i odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest, zdaniem Rogera Dawsona, najprostszy sposób wykorzystania skutecznych negocjacji do poprawienia zyskowności przedsiębiorstwa? Odpowiedzi można odnaleźć na stronie http://www.instytut.org.pl/konferencje/sprzedaz. Wśród czytelników „Pulsu Biznesu”, którzy odpowiedzą prawidłowo na pytanie, zostanie rozlosowane bezpłatne miejsce na konferencji. Odpowiedzi należy przesyłać pod adresem: monikat@instytut.org.pl. MAZ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Instytut Zarządzania uczy sprzedaży