Czytasz dzięki

IT companies divide PLN 250m worth contract for school PCs

APA - Austria Presse Agentur
opublikowano: 26-08-2005, 12:56

Warsaw (Puls Biznesu) – Only eight offers have been submitted in the tender to deliver nearly 70,000 computers for schools. There are eight regions covered by the tender, which means that two companies submitted their offers for each region. In each region, another computer brand was offered.

Warsaw (Puls Biznesu) – Only eight offers have been submitted in the tender to deliver nearly 70,000 computers for schools. There are eight regions covered by the tender, which means that two companies submitted their offers for each region. In each region, another computer brand was offered. This means that contracts will be nearly evenly divided between four PC deliverers: Action, NTT, Optimus and Incom. The listed IT companies ABG Ster-Projekt, Comarch, Computerland and Emax will have PLN 60m (EUR 14.8m) of additional sales each. The contracts have to be realised this year or EU funds will be lost.

Tenders will end unless they are protested as was the case several times before. HP and Dell’s equipment has been offered by some of the companies. In two regions, AMD processors have been proposed, while in two others – Intel processors. All the facts show that the companies have agreed not to submit offers in all parts of the tender as they did before. “The orders are so big that one deliverer would not manage to realise all of them in such a short notice. We had to choose the region where we have the biggest chances to win”, one of the deliverers explained. “The agreements must be signed in September at the latest, and still it will be difficult to realise it”, another deliverer commented.

Current tenders amount to PLN 250m. The Ministry of Education has PLN 1.3 billion to spend till the end of 2006 for IT projects for schools.

(PLN 1 = EUR 0.247)Poland/Enterprises/Computers

 

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: APA - Austria Presse Agentur

Polecane