Jaki byłby świat bez marek

opublikowano: 14-12-2020, 14:52

Czy marki są ważne? Jakie mają znaczenie dla konsumentów?

Kampania „We love brands” autorstwa polskiej agencji marketingu Communication Unlimited, prezentowana obecnie w m.in. w Chinach, USA, Kuwejcie, Malezji, Australii, we Francji, Wielkiej Brytanii i Rosji, ma na celu podkreślenie znaczenia marek.

- Przygotowaliśmy ją na zlecenie nowojorskiej centrali IAA (International Advertising Association), a jej celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie marek, które nie są wyłącznie narzędziem sprzedaży, ale także zobowiązaniem, jakie firma składa klientowi – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

W kampanii przedstawiono m.in. piłkarzy w koszulkach bez nazw klubów i nazwisk, szare puszki, na których znajduje się jedynie nazwa napoju, białe flagi jedynie z nazwami państw.

Rządy oraz organizacje regulacyjne państw wprowadzają ograniczenia reklamowania coraz większej liczby produktów.

- Jeśli firma nie ma możliwości kierowania komunikacji marketingowej do klienta, jak ma informować o swoim produkcie i jego przewagach? Kto się do niego przekona? Skąd się o nim dowie? Ograniczanie swobody marketingowej hamuje innowacyjność, zmusza producentów do poszukiwania najtańszych, a nie najlepszych rozwiązań, a klientów do zakupu na podstawie ceny. Finał jest taki, że wybierają najtańszy i często najniższej jakości produkt – mówi Dagmara Szulce, Managing Director IAA Global.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane