Japończycy cenią polską żywność

Marta Filipiak
27-09-2004, 00:00

Koken-Kai, grupa przedstawicieli japońskich firm, odwiedziła Węgry, Czechy i Polskę, by nawiązać kontakty z firmami oraz poznać realia współpracy w regionie. Węgry zainteresowały Japończyków stosunkowo niskimi kosztami produkcji, Czechy — profesjonalnym przygotowaniem oferty inwestycyjnej, a Polska — dostatkiem wykwalifikowanej, młodej kadry. W Warszawie biznesmeni spotkali się z przedstawicielami m.in. Animexu i Computerlandu. Bardzo pozytywnie oceniono naszą produkcję rolną, szczególnie z branży mięsnej.

— To produkty świetnej jakości, brakuje tylko wykreowania ich marki — ocenia Kenichi Ohmae, szef Koken-Kai.

W branży motoryzacyjnej, według gości, w Polsce brakuje fabryk komponentów, których niedostatek zniechęca koncerny samochodowe do lokalizowania montowni.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Filipiak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Japończycy cenią polską żywność