Jednak słaby Czarny Piątek

ONO
28-11-2010, 10:34

W piątek po Święcie Dziękczynienia, Amerykanie tradycyjnie ruszyli na zakupy. Według szacunków firmy ShopperTrak, “Czarny Piątek” jednak rozczarował.

Sprzedaż w piątek okazała się o 0,3 proc. wyższa niż przed rokiem. 10,69 mld USD wydane tego dnia przez Amerykanów to nadal mniej niż zakupy z 2007 r. Tymczasem niektórzy analitycy oczekiwali wzrostu o co najmniej 3 proc. Specjaliści tłumaczą wynik oczekiwaniem na jeszcze większe promocje w grudniu i rozpoczęciem wyprzedaży już na początku listopada.

Zwycięzcą „Czarnego Piątku” okazała się natomiast branża internetowa. Według danych IBM, sprzedaż online wzrosła o 16 proc., głównie dzięki zakupom biżuterii.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ONO

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Jednak słaby Czarny Piątek