...Jerzy Mazgaj też chce z nimi zagrać

Magdalena Laskowska
opublikowano: 20-08-2008, 00:00

Odzieżowe marki należące do grupy LVMH pod koniec tego roku trafią na nasz rynek, jednak nie dla wszystkich będzie to polski debiut

Odzieżowe marki należące do grupy LVMH pod koniec tego roku trafią na nasz rynek, jednak nie dla wszystkich będzie to polski debiut

Od listopada tego roku Polacy nie będą już musieli wyjeżdżać za granicę, żeby kupić ubrania marki Kenzo, należącej do grupy LVMH (Louis Vuitton). Właśnie w tym miesiącu w Warszawie zostanie uruchomiony pierwszy sklep pod tym luksusowym szyldem.

— Przez pięć lat, do 2004 r., prowadziliśmy jeden salon z tym logo, jednak wygasła nam umowa wynajmu lokalu. Pod koniec tego roku ruszymy jednak na nowo, bo te kolekcje podobały się Polakom — mówi Jerzy Mazgaj, prezes Almy i założyciel Paradise Group.

Na początek ruszy testowy sklep Kenzo, a jeśli się sprawdzi, powstaną kolejne. Krakowski biznesmen jest prekursorem luksusu w Polsce — od wielu lat poprzez Paradise Group wprowadza na nasz rynek kolejne międzynarodowe luksusowe marki odzieżowe. Dzięki niemu stołeczny plac Trzech Krzyży stał się minicentrum światowej mody. Działają tam sklepy znanych marek, m.in. takich jak: Armani, Burberry, Ermenegildo Zegna czy Hugo Boss.

Na tym się jednak nie skończy, bo wiosną przyszłego roku Jerzy Mazgaj chce wprowadzić na nasz rynek kolejną markę z grupy Louis Vuitton: DKNY.

— Otworzymy sklepy w Warszawie, Poznaniu oraz Wrocławiu — mówi Jerzy Mazgaj.

Załóżyciel Paradise Group nie wyklucza jednocześnie, że w przyszłości postara się, by na polski rynek trafiły kolejne marki tekstylne z grupy LVMH.

Jerzy Mazgaj, który niedawno wszedł do rady nadzorczej odzieżowej Vistuli & Wólczanki (V&W), wraz z prezesem tej spółki mają plan stworzenia prestiżowego domu marek właśnie na wzór Louis Vuitton. Zaraz po formalnym przejęciu biżuteryjnego W. Kruka przez V&W, które jest zaplanowane na koniec roku, ruszy z połączeniem ze spożywczą Almą. Dzięki temu w portfelu połączonej firmy koncernu znalazłyby się ekskluzywne brandy z różnych segmentów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Laskowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu