Bliżej ludzi. Bliżej rynku. I praktyki. Nasze cotygodniowe sekcje tematyczne zyskują nowy kształt.
Najważniejszy cel reform: dostarczyć Państwu więcej praktycznej informacji o tendencjach, prognozach, a przede wszystkim ludziach. W obecnej, niełatwej sytuacji gospodarczej przyda się to jeszcze bardziej niż w czasach hossy. Będzie bardziej użytecznie — także w postaci stałych rubryk m.in. tabel z cenami, infografik, przybędzie też rankingów i zestawień.
Zmiany przeprowadzamy dla Państwa. Wierzymy, że informacja to lepsze decyzje, sukcesy i awanse (dla tych, którzy jeszcze nie są prezesami). Dla wszystkich naszych czytelników.
Reformujmy? Raczej ewoluujemy. Dlatego branże, mające największy wpływ na biznes, pokażemy tak, by były ciekawe dla branży (co robiliśmy do tej pory), ale również dla klientów oraz odbiorców. Jak dotychczas, w poniedziałek zaproponujemy Reklamę i media (a nie Reklamę i marketing, zmiana nagłówka dokładnie oddaje to, na co chcemy położyć nacisk), we wtorek — Lokale i grunty, w środę — Biznes i technologię, w czwartek — Transport i logistykę, a w piątek — Karierę i pracę. Nową propozycją będą Ludzie biznesu. To dobra lektura dla wszystkich, którzy lubią zerknąć do cudzej kariery albo — po prostu — orientować w kadrowych zmianach i nowych okazjach na menedżersko-właścicielskim rynku.
Na tym nie koniec zmian. Dziś po raz pierwszy świeży numer "Pulsu Biznesu" zszedł z maszyn naszej nowej drukarni — Seregni Printing Group. Idzie o lepszą jakość druku, a zatem o nasze możliwości graficzne. Będzie
ładniej.
Na X-lecie "Pulsu Biznesu" napisaliśmy: "Zmienia się nasz czytelnik. Jego zainteresowania, czas lektury, potrzeby. Zmieniamy się i my. To marsz. Chodźcie z nami". Zabrzmiało jak maksyma… Jes-teśmy jej wierni, choć dopowiadamy: chodźmy dalej, sukces naszych czytelników jest naszym sukcesem.
Arkadiusz Dawid
prezes Bonnier Business (Polska),
wydawcy “Pulsu Biznesu" i pb.pl
Jacek Ziarno
redaktor naczelny "Pulsu Biznesu"